Skip to content

Klantenservice

We zijn er voor je! 

Als je vragen hebt kun je ons altijd bereiken via support@lotofherb.nl . 

Title

Laatst geüpdatet op: 28 september 2024

Title
Title
Title
Title

1. Klantenservice

Hoe kan ik jullie bereiken? 

Je kunt ons bereiken per mail. Stuur een mail naar support@lotofherb.nl en we reageren binnen 24 uur. 

2. Over onze voedingssupplementen

Kan ik de supplementen samen met geneesmiddelen gebruiken?

Als je medicijnen gebruikt, raden we je aan om eerst met je (huis)arts te overleggen of de ingrediënten van het product samen kunnen worden gebruikt met de medicijnen. Sommige ingrediënten kunnen de werking van specifieke medicijnen beïnvloeden.

Zijn de producten een geneesmiddel?

Nee. Al onze producten zijn supplementen waarvan de ingrediënten het lichaam kunnen ondersteunen. 

Hoe worden de supplementen gemaakt? 

Wat de receptuur betreft, heeft onze Tibetaanse geneeskundige een harmonieuze kruidenmix gecreëerd, waarbij de ingrediënten elkaar versterken. Hiermee heeft hij een optimale werking van de actieve bestanddelen bereikt. De kruiden zitten in capsules die voldoen aan alle kwaliteits- en hygiënenormen. De capsules worden geleverd in een productverpakking met veiligheidsslot.

Zijn jullie voedingssupplementen getest? 

Al onze supplementen worden onafhankelijk getest in een laboratorium en voldoen aan de hoogste kwaliteitsnormen. Zo weet je bijvoorbeeld zeker dat de supplementen vrij zijn van zware metalen en schadelijke stoffen. 

Zijn jullie voedingssupplementen 100% natuurlijk?

Onze supplementen zijn 100% natuurlijk. Bovendien zijn ze vrij van kunstmatige vulmiddelen, smaakversterkers, zoetstoffen, kunstmatige kleurstoffen, suiker, melk, lactose, soja, gluten, tarwe, gist en andere toevoegingen die je lichaam niet nodig heeft. 

3. Betalingen

Welke betaalmethoden accepteren jullie? 

We accepteren diverse betaalmethoden. Je kunt onder andere betalen met IDeal, Klarna, credit card (Visa, MasterCard, American Express), PayPal en Apple Pay.

Krijg ik een factuur bij mijn bestelling? 

Ja, we sturen je binnen 24 uur een factuur.

4. Bestellen en verzenden

Wat zijn de verzendkosten? 

De verzendkosten bedragen €4,95 voor pakketten die binnen Nederland verzonden worden. Bij een bestelling vanaf €95,- zijn de verzendkosten gratis.

Wanneer ontvang ik mijn bestelling

We proberen alle bestellingen dezelfde dag te verzenden. Meestal ontvang je je bestelling binnen twee werkdagen. 

Bieden jullie gratis verzending? 

Ja, we bieden gratis verzending op alle orders boven de €95,-.

Krijg ik een track & trace nummer? 

Jazeker, zodra je bestelling wordt aangemeld bij de verzenddienst ontvang je automatisch een track & trace nummer. Heb je na 2 dagen nog geen track & trace ontvangen, mail ons dan op support@lotofherb.nl

Kan ik mijn bestelling volgen? 

Je kunt al je bestellingen bekijken in je account. Je kunt inloggen door rechtsboven op het account-symbool te klikken. Als je je e-mailadres invult ontvang je een link waarmee je kunt inloggen. In het dashboard kun je al je bestellingen volgen.  

Kan ik mijn bestelling annuleren? 

Het is niet mogelijk om je bestelling te annuleren. We proberen de bestellingen namelijk zo snel mogelijk te verzenden. Je kunt je pakket retourneren op het moment dat deze bij je binnenkomt.  Kijk voor meer informatie op onze retourneren-pagina.

5. Retourbeleid

Je hebt het recht om je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. 

 

Je betaalt alleen de kosten voor de retourverzending naar de webwinkel. Deze kosten bedragen ongeveer € 7,25 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van de vervoerder.

 

Indien je gebruik maakt van het herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan Lot of Herb geretourneerd worden. 

 

Mocht het product beschadigd zijn of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te verkopen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

 

Stuur een mailtje naar support@lotofherb.nl 

Back to top